Copywriting

Czy AI może wykryć treści pisane przez inną AI?Czy AI może wykryć treści pisane przez inną AI?

To pytanie zadaje sobie chyba każda osoba interesująca się SEO i Copywritingiem. Generować szybko, tanio, dużo treści za pomocą IA, czy może jednak zlecić to Copy? A może generować za pomocą AI, a tylko delikatnie przeredagować? Delikatnie to znaczy ile? I najważniejsze pytanie, czy Google wykrywa treści pisane przez AI. O tym Szymon pisze w artykule oraz prezentuje testy. Sprawdź również artykuł Czy Google blokuje indeksowanie treści tworzonej przez AI?
Przy okazji dowiesz się co to jest aparat białkowy 😉

Artykuły sponsorowane, jak je wykorzystywaćArtykuły sponsorowane, jak je wykorzystywać

W polecanym artykule Szymon opisuje role artykułów sponsorowanych, metody ich pozyskiwania oraz zasady ich tworzenia. Znajdziemy tam również opis korzyści jakie daje wykorzystanie artykułów sponsorowanych w SEO i ogólnie w marketingu. A jak wybrać serwisy do publikacji? Szukać samemu czy zaufać platformom? Zapraszam do przeczytania artykułu

Jak Google traktuje treści pisane przez AIJak Google traktuje treści pisane przez AI

Treści generowane przez AI budzą wciąż dużo emocji. Oceny sa czasami skrajne, jedni zachwycają się, inni twierdzą, że tylko człowiek jako autor może napisać wartościowy tekst. Spór jak zwykle w sieci rozstrzygnie Google 😉
W artykule Bartosz publikuje wyniki testu który jednoznacznie wskazuje, na niską wartość artykułów generowanych przez AI oraz praktycznie zerowy ruch z Google na tych artykułach.

Co to są słowa i wyrażenia łącząceCo to są słowa i wyrażenia łączące

Słowa łączące wpływają pozytywnie na algorytmy Google, dzięki temu, że treść staje się bardziej zrozumiała. Słowa i wyrażenia łączące są ważne również dla czytelnika, ułatwiają powiązanie, przejście pomiędzy poszczególnymi częściami zdania. O tym co to są wyrażenia łączące i jak używać wyrażeń łączących dla uzyskania najlepszych efektów poczytacie w artykule Izabeli. Autorka opisuje rodzaje wyrażeń łączących, radzi jak ich używać, przestrzega przez nadużywaniem.

Duplicate content i wpływ na SEODuplicate content i wpływ na SEO

Jedni z nim walczą uważając, że ma negatywny wpływ na SEO, inni podchodzą z większym spokojem uważając, że wyszukiwarki w miarę sobie z nim poradzą. Tym drugim w pewnym sensie przyznają rację pracownicy Google. Wyjaśnia to w artykule Kamil.