Copywriting

Jak Google reaguje na treści AI/ChatGPTJak Google reaguje na treści AI/ChatGPT

Obserwując gwałtowny rozwój sztucznej inteligencji, również w marketingu i copywritingu, zadajemy sobie pytanie, jak na treści generowane przez AI zareaguje Google, będą rankować czy nie będą.

W artykule Tomasz wyjaśnia jakie warunki musi spełnić tekst generowany przez AI aby został pozytywnie oceniony przez Google

Contadu, aplikacja ułatwiająca zarządzanie projektami i redagowanie treściContadu, aplikacja ułatwiająca zarządzanie projektami i redagowanie treści

Aktualnie testuję ciekawą aplikację opartą na AI która w czasie rzeczywistym analizuje top30 naszych konkurentów i pokazuje nam medianę długości tekstów dla wybranych słów czy fraz kluczowych oraz ile razy dana fraza został w tekście użyta.

To nie wszystko, bo aplikacja umożliwia analizę całych projektów, rozplanowanie słów i fraz na podstronach, planowanie i harmonogramy, zarządzanie współpracownikami.