Kolejny artykuł na temat klastrów tematycznych, tym razem Max analizuje metody tworzenia klastrów tematycznych, ich wpływu na wyszukiwarki oraz analizę słów i fraz kluczowych pod kątem przydatności przy tworzeniu klastrów tematycznych.
Kolejny artykuł na temat klastrów tematycznych, tym razem Max analizuje metody tworzenia klastrów tematycznych, ich wpływu na wyszukiwarki oraz analizę słów i fraz kluczowych pod kątem przydatności przy tworzeniu klastrów tematycznych.
Rola klastrów tematycznych w strategii SEORola klastrów tematycznych w strategii SEO
Kolejny artykuł na temat klastrów tematycznych, tym razem Kamil wyjaśnia czym są klastry tematyczne, dlaczego są ważne w strategii SEO, jak budować klastry tematyczne.
Jak Google reaguje na treści AI/ChatGPTJak Google reaguje na treści AI/ChatGPT
Obserwując gwałtowny rozwój sztucznej inteligencji, również w marketingu i copywritingu, zadajemy sobie pytanie, jak na treści generowane przez AI zareaguje Google, będą rankować czy nie będą.
W artykule Tomasz wyjaśnia jakie warunki musi spełnić tekst generowany przez AI aby został pozytywnie oceniony przez Google
W tym artykule Daria dosyć szczegółowo opisuje klastry tematyczne, podaje przykłady i proponuje narzędzia pomocne przy tworzeniu klastrów tematycznych.
Topic Clusters jako podejście do SEOTopic Clusters jako podejście do SEO
W artykule Joanna opisuje w jaki sposób można wdrożyć klastry tematyczne na istniejących już witrynach.
Klastry tematyczne – jakie mają znaczenie dla SEO?Klastry tematyczne – jakie mają znaczenie dla SEO?
W artykule Marcin opisuje strukturę klastrów tematycznych, wyjaśnia czym jest strona filarowa (pillar page), analizuje powiązania pomiędzy artykułami. Warto przeczytać.
Czym są i jak tworzyć klastry tematyczneCzym są i jak tworzyć klastry tematyczne
W artykule Karolina w przystępny sposób wyjaśnia czym są klastry tematyczne, podaje przykłady ich wykorzystania oraz wspomina o korzyściach z wdrożenia.
Aktualnie testuję ciekawą aplikację opartą na AI która w czasie rzeczywistym analizuje top30 naszych konkurentów i pokazuje nam medianę długości tekstów dla wybranych słów czy fraz kluczowych oraz ile razy dana fraza został w tekście użyta.
To nie wszystko, bo aplikacja umożliwia analizę całych projektów, rozplanowanie słów i fraz na podstronach, planowanie i harmonogramy, zarządzanie współpracownikami.
Evergreen contentEvergreen content
Artykuły wiecznie na topie, ponadczasowe, zawsze aktualne, generujące stały ruch w serwisie to właśnie evergreen. Takie artykuły generują stały ruch, czasami przez kilka lat. Jaki typ treści może być takim evergreenem dowiecie się z artykułu Marcina Kowalskiego.