W artykule znajdziecie podstawowe informacje na temat pliku htaccess, jego konfiguracji, zapisu, sposobów wykorzystania, przykładowe formuły dla głównych przekierowań, tych najczęściej używanych.
Ważność tych czynników jest oczywiście różna, są czynniki ważniejsze i mniej ważne.
W artykule znajdziecie podstawowe informacje na temat pliku htaccess, jego konfiguracji, zapisu, sposobów wykorzystania, przykładowe formuły dla głównych przekierowań, tych najczęściej używanych.
Czym jest plik htaccess i jak go wykorzystaćCzym jest plik htaccess i jak go wykorzystać
Ciekawy artykuł na temat pliku htaccess, w którym oprócz opisu, znajdziemy również dużo przykładów gotowych formuł które można wykorzystać na swojej stronie internetowej. Blokowania, przekierowania, wyrażenia regularne, przyjazne adresy. Polecam
Z artykułu Dominika dowiecie się co to jest plik htaccess, gdzie go znaleźć, jak skonfigurować plik htaccess, na co uważać przy konfiguracji oraz co możemy uzyskać dzięki odpowiedniej konfiguracji pliku htaccess. Zachęcam do lektury bo to ważny plik dla SEO, dający dużo możliwości przy umiejętnej konfiguracji.
Co to jest Link JuiceCo to jest Link Juice
Pojęcie Link Juice to jedno z pojęć niezdefiniowanych oficjalnie, które funkcjonuje w świecie SEO, zwłaszcza o obszarach Link Buildingu i linkowania wewnętrznego. W artykule Artem Sevidov wyjaśnia czym jest link juice, w jaki sposób jest obliczany, jaki jest jego wpływ na SEO i jak zadbać o jego jak największą wartość.
Ostatnie aktualizacje algorytmu GopogleOstatnie aktualizacje algorytmu Gopogle
Google w ostatnim czasie znacznie przyspieszyło aktualizacje algorytmów, w zasadzie to te aktualizacje nawet nakładają się w czasie na siebie. Warto wiedzieć czego dotyczą poszczególne aktualizacje, można wtedy szybko zareagować i dostosować swoją stronę. W artykule omówione są ostanie aktualizacje wraz z datami rozpoczęcia i zakończenia. Warto poczytać.
Linki z for internetowych, warto czy nie wartoLinki z for internetowych, warto czy nie warto
W artykule Szymon, poza etycznym aspektem pozyskiwania pozytywnych opinii z for internetowych poprzez kupno, analizuje również marketing szeptany jako źródło linków do strony pozycjonowanej. Przedstawia wady i zalety tego typu technik pozyskiwania linków, oraz pokazuje jak to robić prawidłowo.
Obserwując wyniki wyszukiwań, czasami można się zastanowić czy niektóre z nich nie są przypadkiem “układane” ręcznie przez pracowników Google.
Wyjaśnia to Szymon, na przykładzie fraz związanych ze sklepami z gadżetami erotycznymi. Wpis nie jest najnowszy, ale myślę, że aktualny.
Sebastian prezentuje ciekawą teorię Minimum Value to Index, czyli minimalnej wartości do zaindeksowania w wyszukiwarce. W skrócie chodzi o to, że biorąc pod uwagę dany adres/wpis, Google przyznaje mu punkty za różne czynniki takie jak długość treści, optymalizacja, wiek domeny, linki prowadzące do wpisu, zachowania użytkowników itp… Po zdobyciu pewnego minimum punktów, dany adres zostaje zaindeksowany. Ciekawa teoria, poparta kilkoma testami i obserwacjami. Po szczegóły zapraszam do artykułu.
Artykuły sponsorowane, jak je wykorzystywaćArtykuły sponsorowane, jak je wykorzystywać
W polecanym artykule Szymon opisuje role artykułów sponsorowanych, metody ich pozyskiwania oraz zasady ich tworzenia. Znajdziemy tam również opis korzyści jakie daje wykorzystanie artykułów sponsorowanych w SEO i ogólnie w marketingu. A jak wybrać serwisy do publikacji? Szukać samemu czy zaufać platformom? Zapraszam do przeczytania artykułu
Co to jest anchor tekst i jak go poprawnie używaćCo to jest anchor tekst i jak go poprawnie używać
W artykule Jan tłumaczy czym jest anchor tekst, jak go używać poprawnie, opisuje różne rodzaje anchorów. Przy okazji nadmienię, że w sieci używa się określenia “anchor tekst” jak i “anchor text”.