AI w SEO. Sztuczna inteligencja

Sztuczna inteligencja w SEO to gorący temat ostatniego okresu. A prawdziwą furorę zrobił ChatGPT3 oraz w wersji ChatGPT4. Warto poznać je bliżej, ponieważ znacznie ułatwiają i przyspieszają pracę na każdym etapie.

Czy AI może wykryć treści pisane przez inną AI?Czy AI może wykryć treści pisane przez inną AI?

To pytanie zadaje sobie chyba każda osoba interesująca się SEO i Copywritingiem. Generować szybko, tanio, dużo treści za pomocą IA, czy może jednak zlecić to Copy? A może generować za pomocą AI, a tylko delikatnie przeredagować? Delikatnie to znaczy ile? I najważniejsze pytanie, czy Google wykrywa treści pisane przez AI. O tym Szymon pisze w artykule oraz prezentuje testy. Sprawdź również artykuł Czy Google blokuje indeksowanie treści tworzonej przez AI?
Przy okazji dowiesz się co to jest aparat białkowy 😉

Jak Google traktuje treści pisane przez AIJak Google traktuje treści pisane przez AI

Treści generowane przez AI budzą wciąż dużo emocji. Oceny sa czasami skrajne, jedni zachwycają się, inni twierdzą, że tylko człowiek jako autor może napisać wartościowy tekst. Spór jak zwykle w sieci rozstrzygnie Google 😉
W artykule Bartosz publikuje wyniki testu który jednoznacznie wskazuje, na niską wartość artykułów generowanych przez AI oraz praktycznie zerowy ruch z Google na tych artykułach.

Jak Google reaguje na treści AI/ChatGPTJak Google reaguje na treści AI/ChatGPT

Obserwując gwałtowny rozwój sztucznej inteligencji, również w marketingu i copywritingu, zadajemy sobie pytanie, jak na treści generowane przez AI zareaguje Google, będą rankować czy nie będą.

W artykule Tomasz wyjaśnia jakie warunki musi spełnić tekst generowany przez AI aby został pozytywnie oceniony przez Google