W artykule Krystian opisuje algorytmy Google wpływające na Topical Autority, omawia sposób jak Google postrzega treści, dopasowanie do intencji użytkowników, podaje konkretne przykłady oraz narzędzia wspomagające redagowanie treści.
Termin Topical Authority nabiera coraz większego znaczenia w kontekście zmian algorytmów Google. Można wręcz powiedzieć, że termin ten zastępuje popularny Page Rank. Jest jednak zasadnicza równica, bowiem Page Rank związany był z „siłą” domeny, a Topical Authority odnosi się do jakości treści w danej tematyce.
W tym kontekście jest naturalnym, że jakiś artykuł może uzyskać wysoki Topical Autority na pewien temat, a zupełnie niski na inny temat który stanowi tylko uzupełnienie głównego wątku.
Topical Authority – czym jest i jak wpływa na SEO?Topical Authority – czym jest i jak wpływa na SEO?
W artykule Krystian opisuje algorytmy Google wpływające na Topical Autority, omawia sposób jak Google postrzega treści, dopasowanie do intencji użytkowników, podaje konkretne przykłady oraz narzędzia wspomagające redagowanie treści.
Topical authority – czym jest?Topical authority – czym jest?
W artykule Dominik wyjaśnia czym jest Topical Authority, jak tworzyć treści o wysokim Topical Authority, omawia dobór słów/fraz kluczowych, optymalizację treści z wykorzystaniem semantycznych słów kluczowych.
Topical authority a SEOTopical authority a SEO
Michał wyjaśnia jak rozumieć Topical Autority, intencje użytkownika, jak tworzyć treści mające wysoki Topical Autority, podaje przykłady.
Czym jest i jak Topical Authority wpływa na SEOCzym jest i jak Topical Authority wpływa na SEO
W artykule Kasia wyjaśnia czym jest Topical Authority i w jaki sposób wpływa na SEO.