Za dużo źle, za mało źle, najlepiej optymalnie czyli naturalnie. Chodzi o nasycenie słów i fraz kluczowych w treści. Ale jaki procent słów kluczowych w tekście będzie tym naturalnym? O tym dowiecie się z artykułu Magdaleny.
Dlatego dobór słów i fraz kluczowych jest bardzo ważny. Nasza strona powinna wyświetlać się tylko na słowa i frazy kluczowe, które dokładnie odpowiadają na zapytanie i intencje użytkownika. Jeżeli nasza strona zacznie wyświetlać się na słowa i frazy dla których użytkownik nie znajdzie na naszej stronie nic interesującego, wtedy szybko ją porzuci, tym samym dając wyszukiwarce negatywny sygnał rankingowy.
Nasycenie słów i fraz kluczowychNasycenie słów i fraz kluczowych
Za dużo źle, za mało źle, najlepiej optymalnie czyli naturalnie. Chodzi o nasycenie słów i fraz kluczowych w treści. Ale jaki procent słów kluczowych w tekście będzie tym naturalnym? O tym dowiecie się z artykułu Magdaleny.
Aktualnie testuję ciekawą aplikację opartą na AI która w czasie rzeczywistym analizuje top30 naszych konkurentów i pokazuje nam medianę długości tekstów dla wybranych słów czy fraz kluczowych oraz ile razy dana fraza został w tekście użyta.
To nie wszystko, bo aplikacja umożliwia analizę całych projektów, rozplanowanie słów i fraz na podstronach, planowanie i harmonogramy, zarządzanie współpracownikami.
Frazy kluczowe, jak dobrać frazy do stronyFrazy kluczowe, jak dobrać frazy do strony
A tym artykule Michał Jania omawia jak dobrać frazy kluczowe do strony, jakie są rodzaje fraz kluczowych, jakich użyć narzędzi do wyszukiwania fraz kluczowych. Warto wiedzieć co to są frazy brandowe, exact match, frazy długiego ogona itp…
W artykule Sebastian Miśniakiewicz opisuje jak dobrać słowa i frazy kluczowe dla swojej strony, dlaczego unikać ogólnych słów i fraz które chociaż generują duży ruch to nie przynoszą spodziewanych korzyści. Czy można być na pierwszym miejscu w Google na jakąś frazę nie mając jej w treści strony? Warto zobaczyć 😉