Czynniki rankingowe

W ustalaniu pozycji stron na dane słowo czy frazę, Google bierze pod uwagę setki, a nawet tysiące czynników. Mieliśmy na to dowód niedawno w postaci wycieku danych wyszukiwarki Yandex.

Ważność tych czynników jest oczywiście różna, są czynniki ważniejsze i mniej ważne.

Co to są słowa i wyrażenia łącząceCo to są słowa i wyrażenia łączące

Słowa łączące wpływają pozytywnie na algorytmy Google, dzięki temu, że treść staje się bardziej zrozumiała. Słowa i wyrażenia łączące są ważne również dla czytelnika, ułatwiają powiązanie, przejście pomiędzy poszczególnymi częściami zdania. O tym co to są wyrażenia łączące i jak używać wyrażeń łączących dla uzyskania najlepszych efektów poczytacie w artykule Izabeli. Autorka opisuje rodzaje wyrażeń łączących, radzi jak ich używać, przestrzega przez nadużywaniem.

Duplicate content i wpływ na SEODuplicate content i wpływ na SEO

Jedni z nim walczą uważając, że ma negatywny wpływ na SEO, inni podchodzą z większym spokojem uważając, że wyszukiwarki w miarę sobie z nim poradzą. Tym drugim w pewnym sensie przyznają rację pracownicy Google. Wyjaśnia to w artykule Kamil.

Historia domeny jako czynnik rankingowyHistoria domeny jako czynnik rankingowy

Rejestracja domeny nie zawsze oznacza początek z czystą kartą, bardzo często okazuje się, że domena była już wcześniej zarejestrowana i ma swoją historię. Czy historia domeny wpływa na SEO? Tak, potwierdzają to zarówno doświadczenia użytkowników, jak i wypowiedzi pracowników Google. Po szczegóły zapraszamy na stronę Kamila.