W artykule Damian Mączyński opisuje jak weryfikować pracę agencji SEO, jakich raportów SEO klient może oczekiwać, wyjaśnia jak czytać wskaźniki, omawia podstawowe narzędzia analizy ruchu na stronie.
Pojęcie raport seo budzi duże emocje w branży. Z jednej strony mamy firmy które szczegółowo raportują swoje prace, a z drugiej strony są firmy które wręcz odmawiają klientowi raportu tłumacząc to poufnością działań i innymi tajemnicami zawodowymi.
Tymczasem klient który płaci co miesiąc mniejszy lub większy abonament powinien mieć prawo do informacji na co idą jego pieniądze.
Weryfikacja pracy agencji SEO, Raporty SEOWeryfikacja pracy agencji SEO, Raporty SEO
W artykule Damian Mączyński opisuje jak weryfikować pracę agencji SEO, jakich raportów SEO klient może oczekiwać, wyjaśnia jak czytać wskaźniki, omawia podstawowe narzędzia analizy ruchu na stronie.
Jak powinien wyglądać raport SEOJak powinien wyglądać raport SEO
W tym artykule Sebastian Miśniakiewicz szczegółowo wyjaśnia czym jest raport seo, jakie informacje powinny znaleźć się w raporcie z pozycjonowania stron. Sebastian wyjaśnia również jak czytaj i analizować raport oraz czego wymagać od agencji. Warto zapoznać się z artykułem.