Marketing

Robot głosowy UniTalk już w PolsceRobot głosowy UniTalk już w Polsce

Tysiące połączeń jednocześnie, AI i 99,8% rozpoznawania mowy. Robot głosowy UniTalk już w Polsce.
Platforma dla komunikacji biznesowej UniTalk przedstawia Robota głosowego, wielofunkcyjną technologię do automatyzacji komunikacji telefonicznej dla firm opartą na sztucznej inteligencji (AI).
Robot głosowy od UniTalk może jednocześnie wykonywać lub odbierać tysiące połączeń telefonicznych, rozpoznawać 99,8% ludzkiej mowy, porozumiewać się w ponad 100 językach i prowadzić dialog według określonego skryptu.

Opinie w Google, tym razem u źródłaOpinie w Google, tym razem u źródła

Jak tworzyć wartościowe opinie które z jednej strony zachęcą klientów do skorzystania z usług czy zakupu, a z drugiej strony nie zostaną potraktowane przez Google jako spam. Dobrze napisana opinia może być przydatnym źródłem informacji dla klientów, ale również źródłem linka do stron partnerów. Warto poczytać na blogu Google, u samego źródła 😉

Kategorie: Marketing

Jak zdobywać opinie w GoogleJak zdobywać opinie w Google

Większość konsumentów, kupujących, przed podjęciem decyzji o zakupie towaru czy usługi, sprawdza opinie na ten temat. Wart więc poświęcić trochę czasu na umiejętne zarządzanie opiniami i swoim wizerunkiem w Google. W artykule znajdziemy przydatne wskazówki jak zdobywać opinie Google, jak nimi zarządzać, na co zwracać uwagę. Nie brakuje oczywiście informacji jak utworzyć profil firmy w Google.

Kategorie: Marketing

Linki z for internetowych, warto czy nie wartoLinki z for internetowych, warto czy nie warto

W artykule Szymon, poza etycznym aspektem pozyskiwania pozytywnych opinii z for internetowych poprzez kupno, analizuje również marketing szeptany jako źródło linków do strony pozycjonowanej. Przedstawia wady i zalety tego typu technik pozyskiwania linków, oraz pokazuje jak to robić prawidłowo.

Jak ustalić budżet na reklamę w sieciJak ustalić budżet na reklamę w sieci

Ustalenie budżetu na reklamę, w początkowym etapie to swoista gra pomiędzy agencją, a klientem. Agencja zwykle nie zna wszystkich uwarunkowań związanych z produktem klienta, a klient nie chce podać budżetu obawiając się, że agencja będzie go chciała wykorzystać do maksimum, nie zawsze efektywnie. Wyjściem jest wzajemne zrozumienie swoich oczekiwań i obaw. Jak ustalać budżet, jakie czynniki brać pod uwagę przeczytacie w artykule.

Oszustwa w reklamach Google ADSOszustwa w reklamach Google ADS

Oszustwa w reklamach Google ADS stanowią istotny procent kliknięć. Google walczy z fałszywymi kliknięciami, ale chyba wszystkich nie jest w stanie zidentyfikować i odsiać. W artykule Witold prezentuje stanowisko, żeby jednak za bardzo nie przejmować się fałszywymi kliknięciami, bo w ostatecznym rachunku prowadzą one do obniżenia CPC. Opisuje również inne rodzaje oszustw jakie napotyka reklamodawca w sieci, niektóre z nich mogą generować znaczne koszty, a dodatkowo są trudne do wykrycia. A na zakończenie porady jak sobie radzić z oszustwami i minimalizować straty.

Kategorie: E-commerce, Marketing
Tagi:

Reklamy Google ADS na markę własnąReklamy Google ADS na markę własną

Dyskusje, czy warto prowadzić kampanie w Google na markę własną trwają od dawna. Jedni uważają, że kampanie na markę własną prowadzą do kanibalizacji ruchu z SEO i są tylko zbędnym kosztem, inni uważają, że koszt konwersji na markę własną jest tak niski, że jednak w ostatecznym rachunku opłaca się. W artykule Witold prezentuje w zasadzie stanowisko, że jednak nie warto, ale znajduje jeden powód dla którego można rozważyć kampanię na markę własną.

Kategorie: Marketing
Tagi: