We wpisie Łukasz wyjaśnia czym jest nawigacja fasetowa, dlaczego jest ważna i jak ją prawidłowo stosować w sklepie internetowym. Dowiemy się jakie znaczenie ma nawigacja fasetowa dla użytkowników, dla procesu pozycjonowania oraz dla Google.
E-commerce
We wpisie Łukasz wyjaśnia czym jest nawigacja fasetowa, dlaczego jest ważna i jak ją prawidłowo stosować w sklepie internetowym. Dowiemy się jakie znaczenie ma nawigacja fasetowa dla użytkowników, dla procesu pozycjonowania oraz dla Google.
Najważniejsze wydarzenie SEO w 2024 rokuNajważniejsze wydarzenie SEO w 2024 roku
Ciekawy artykuł na blogu Seostation, 5 ekspertów wypowiada się na temat najważniejszych wydarzeń w branży SEO w 2024 roku, oraz przewidują czego możemy spodziewać się roku 2025. Ciekawa lektura, szczególnie gdy zwrócimy uwagę na nazwiska, Słowik, Gontarek, Sojek-Szewczuk, Rogala, Heymann.
KPI w e-commerceKPI w e-commerce
Prowadząc sklep internetowy warto monitorować kilka kluczowych wskaźników efektywności naszych działań, jak wskaźnik konwersji, wartości koszyka, porzucenia koszyka, wartości klienta. Jest dużo tych wskaźników i poczytacie o nich we wpisie Bartosza. Warto przeczytać uważnie.
Jak ustalić budżet na reklamę w sieciJak ustalić budżet na reklamę w sieci
Ustalenie budżetu na reklamę, w początkowym etapie to swoista gra pomiędzy agencją, a klientem. Agencja zwykle nie zna wszystkich uwarunkowań związanych z produktem klienta, a klient nie chce podać budżetu obawiając się, że agencja będzie go chciała wykorzystać do maksimum, nie zawsze efektywnie. Wyjściem jest wzajemne zrozumienie swoich oczekiwań i obaw. Jak ustalać budżet, jakie czynniki brać pod uwagę przeczytacie w artykule.
Stawki w Google ADS, najdroższe frazyStawki w Google ADS, najdroższe frazy
Reklama w sieci staje się coraz droższa. W artykule Witold omawia 40 najdroższych fraz w Google ADS. Przykładowo najdroższą frazą jest “narzędzie propozycji słów kluczowych” 3772 zł, ale to raczej oferuje Google samo sobie. Bardziej miarodajna jest druga pozycja “reklama firmy w internecie” ze stawką 1231 zł. Listę 40 najdroższych fraz zamyka “oprogramowanie na zamówienie” ze stawką 53 zł. Są to stawki oferowane za pierwszą pozycję.
Oszustwa w reklamach Google ADSOszustwa w reklamach Google ADS
Oszustwa w reklamach Google ADS stanowią istotny procent kliknięć. Google walczy z fałszywymi kliknięciami, ale chyba wszystkich nie jest w stanie zidentyfikować i odsiać. W artykule Witold prezentuje stanowisko, żeby jednak za bardzo nie przejmować się fałszywymi kliknięciami, bo w ostatecznym rachunku prowadzą one do obniżenia CPC. Opisuje również inne rodzaje oszustw jakie napotyka reklamodawca w sieci, niektóre z nich mogą generować znaczne koszty, a dodatkowo są trudne do wykrycia. A na zakończenie porady jak sobie radzić z oszustwami i minimalizować straty.