W ustalaniu pozycji stron na dane słowo czy frazę, Google bierze pod uwagę setki, a nawet tysiące czynników. Mieliśmy na to dowód niedawno w postaci wycieku danych wyszukiwarki Yandex.

Ważność tych czynników jest oczywiście różna, są czynniki ważniejsze i mniej ważne.

Topical Authority – czym jest i jak wpływa na SEO?Topical Authority – czym jest i jak wpływa na SEO?

W artykule Krystian opisuje algorytmy Google wpływające na Topical Autority, omawia sposób jak Google postrzega treści, dopasowanie do intencji użytkowników, podaje konkretne przykłady oraz narzędzia wspomagające redagowanie treści.

Jak zaplanować linkowanie wewnętrzneJak zaplanować linkowanie wewnętrzne

W obszernym artykule Paweł Gontarek wyjaśnia podstawy związane z linkowaniem wewnętrznym, miejsc z których możemy linkować wewnątrz serwisu, itp… Ciekawym prezentuje się tabelka, pokazująca spadek pozycji po przebudowie serwisu i zmianie linkowania wewnętrznego,  a następnie wzrost pozycji w kolejnych miesiącach.

Czy długość tekstu na opisach kategorii ma znaczenie?Czy długość tekstu na opisach kategorii ma znaczenie?

W tym artykule Sebastian Miśniakiewicz wysuwa tezę, że nie zawsze opisy kategorii powinny być długie. Jego zdaniem zbyt długie opisy kategorii mogą spowodować, że Google zacznie postrzegać kategorię jako stronę blogową, co może negatywnie wpłynąć na pozycje w Google.