W artykule Krystian opisuje algorytmy Google wpływające na Topical Autority, omawia sposób jak Google postrzega treści, dopasowanie do intencji użytkowników, podaje konkretne przykłady oraz narzędzia wspomagające redagowanie treści.
Ważność tych czynników jest oczywiście różna, są czynniki ważniejsze i mniej ważne.
Topical Authority – czym jest i jak wpływa na SEO?Topical Authority – czym jest i jak wpływa na SEO?
W artykule Krystian opisuje algorytmy Google wpływające na Topical Autority, omawia sposób jak Google postrzega treści, dopasowanie do intencji użytkowników, podaje konkretne przykłady oraz narzędzia wspomagające redagowanie treści.
Topical authority – czym jest?Topical authority – czym jest?
W artykule Dominik wyjaśnia czym jest Topical Authority, jak tworzyć treści o wysokim Topical Authority, omawia dobór słów/fraz kluczowych, optymalizację treści z wykorzystaniem semantycznych słów kluczowych.
Topical authority a SEOTopical authority a SEO
Michał wyjaśnia jak rozumieć Topical Autority, intencje użytkownika, jak tworzyć treści mające wysoki Topical Autority, podaje przykłady.
Czym jest i jak Topical Authority wpływa na SEOCzym jest i jak Topical Authority wpływa na SEO
W artykule Kasia wyjaśnia czym jest Topical Authority i w jaki sposób wpływa na SEO.
Jak zaplanować linkowanie wewnętrzneJak zaplanować linkowanie wewnętrzne
W obszernym artykule Paweł Gontarek wyjaśnia podstawy związane z linkowaniem wewnętrznym, miejsc z których możemy linkować wewnątrz serwisu, itp… Ciekawym prezentuje się tabelka, pokazująca spadek pozycji po przebudowie serwisu i zmianie linkowania wewnętrznego, a następnie wzrost pozycji w kolejnych miesiącach.
Frazy kluczowe, jak dobrać frazy do stronyFrazy kluczowe, jak dobrać frazy do strony
A tym artykule Michał Jania omawia jak dobrać frazy kluczowe do strony, jakie są rodzaje fraz kluczowych, jakich użyć narzędzi do wyszukiwania fraz kluczowych. Warto wiedzieć co to są frazy brandowe, exact match, frazy długiego ogona itp…
W tym artykule Sebastian Miśniakiewicz wysuwa tezę, że nie zawsze opisy kategorii powinny być długie. Jego zdaniem zbyt długie opisy kategorii mogą spowodować, że Google zacznie postrzegać kategorię jako stronę blogową, co może negatywnie wpłynąć na pozycje w Google.